måndag, juni 04, 2012

Städning och städer

Då jag jobbar med och studerar samhällsplanering har jag allt mer börjat skriva om städer och platser och hur man sköter olika städer, både socialt och fysiskt.
Närmst i tiden ligger därför en resa till Madeira för att titta på hur de marknadsför och lockar turister samt undersöka hur viktig den turismnäringen är för dem. Då jag inte vet hur länga detta arbetet kommer att pågå har jag sagt upp min lägenhet och planerar antingen att stanna där ett tag eller skaffa ny lägenhet när jag kommer hem. Då jag är så jäkla lat har jag valt att anlita någon för flyttstädning.

När jag är på plats kommer jag som sagt att jobba med stadsplaneringsprojektet, men också en hel del med mina sökmotoroptimeringsprojekt och sökmotorstädning åt kunder.

Just nu kommer jag dock att få lägga lite tid på att få ordning på papper till bokföringsbyrån samt komma på hur jag ska lösa att allt de behöver kommer in medan jag sitter i utlandet.

Inga kommentarer: