måndag, juni 04, 2012

Motion eller inte motion

Idag gjorde jag två inköp. Anna som var med och handlade insåg dock snabbt att mina två inköp var helt i motsättning till varandra. Det första inköpet var till brorsan som skulle ha en bra motionscykel då den på gymmet inte har alla funktioner som han vill ha. Efter att ha köpt motionscykeln och burit ut den i bilen gick jag tillbaka för att kolla priserna på en hammockar. Efter att ha sökt efter hammockar på nätet och inte hittat jättemycket information mer än på hammockar.se så insåg jag att det bästa var att gå in i en butik och kolla.
Direkt hittade jag vad mamma önskade till trädgården och beställde en med hemkörning. Så degens inköp även o det inte var till mig blev en motionscykel som ger motion och en hammock som ger vila.

Så nu ska jag bara välja om det var lika bra köp eller om det är i motsättning till varandra.

Inga kommentarer: