måndag, augusti 01, 2011

Oderland Webbhotell öppnar affiliateprogram

När jag rekommenderar kunder ett webhotell så blir det alltid Oderland Webbhotell. Anledningen är enkel - de är otroligt duktiga på vad de gör och de har bara blivit bättre sedan jag blev kund år 2006. Då jag är aktiv med en hel del sajter så har jag även konton hos Binero, Loopia, PatrikWeb samt har jag under dessa aktiva år på nätet testat en hel del andra webbhotell som Spray Webbhotell, One, Surftown, Ballou och en mängd till.
Binero och Loopia gillar jag också - de är ok, men inget har kommit i närhet av hur enkelt det är att installera samt få saker att fungera hos Oderland. Något som är viktigt när man bygger olika sajter och vill testa olika script för t ex webbshop, blogg, annonssystem, nätauktionssajter etc.
Givetvis har det uppstått problem hos Oderland, men inget som inte har inträffat hos någon annan, och när små problem uppstått har det löst sig snabbt.
Av denna anledning blir jag extraglad när jag ser att de öppnat upp sitt affiliateprogram (fanns även tidigare, men det var begränsat till de som hade VPS-server) då jag nu kanske kan tjäna lite pengar på att skicka mina kunder till Oderland.
Är du också intresserad av att marknadsföra Oderland till dina kunder kan du gå in under menyn Övrigt -> Affiliate Oderland Webbhotel.

Vill du veta vad Oderland Webbhotell går för så kan du även testa deras webbhotellskonton gratis i 14 dagar.

Inga kommentarer: